Garantia Produselor
Garantia produselor achiziţionate pe https://www.redonline.ro/:
Pentru produsele comercializate pe https://www.redonline.ro/ se acorda garantie conform legislatiei romane in vigoare (LEGEA 449/2003, OG21/92 modificată în 2016, OG 21/92 modificată, LEGEA 296/2004 si OG 9/2016), pe baza certificatului de garanţie şi a dovezii de cumpărare.
Drepturile conferite prin lege consumatorului, nu sunt afectate prin garanţia oferită. Garanţia se acordă numai pentru defecte de material sau de fabricaţie.
Perioada de garanţie începe la data vânzării şi depinde de tipul de utilizare
Defectele recunoscute ca fiind acoperite de garanţie vor fi remediate prin repararea gratuită sau prin inlocuirea cu un produs în stare perfectă de funcţionare (poate fi un model ulterior).
Perioada maximă pentru repararea sau înlocuirea produsului este de 15 zile calandaristice de la data prezentării produsului cu deficienţe.
Reclamatii, altele decât cele de remediere a defectiunilor nu sunt acoperite de garantie.
Scule electrice, instrumente de măsură, grădinărit:
Scule electrice, instrumente de măsură, grădinărit beneficiează de o perioadă de garanţie de 24 luni în cazul achiziţionarii de către persoane fizice.
Scule electrice, instrumente de măsură, grădinărit beneficiează de o perioada de garanţie de 12 luni în cazul achiziţionării de către persoane juridice.
Durata medie de funcţionare a produselor este de 7 ani.
Pentru a completa integral rubricile din Certificatul de garantie este nevoie de desigilarea produselor. Din acest motiv toate produsele comercializate prin intermediul siteului https://www.redonline.ro/, vor fi desigilate pentru a le fi completate certificatele de garantie de catre departamentul comercial al https://www.redonline.ro/.
ATENTIE:
Aparatele geodezice (nivele optice, teodolite, statii totale) pot fi folosite în domeniile de interes public în sensul prevederilor art. 3, aliniatul 1, din Ordonanta Guvernului României nr. 20/1992, cu modificarile si comletarile ulterioare, doar daca utilizatorul declara explicit înainte de achizitionarea produsului ca îl foloseste în domenii de interes public conform O.G.R. 20/1992.
În acest caz produsul se supune controlului metrologic legal în conformitate cu prevederile art. 15, aliniatul 1 din O.G.R. nr. 20/1992.
Produsele insotite de Garantie https://www.redonline.ro/ nu beneficieaza de extindere de garantie.
Accesorii si piese de schimb:
Aceste produse nu beneficieaza de garantie.
Garantia nu acopera:
Componentele ce sunt subiectul uzurii cauzate de utilizare în neconcordanta cu instructiunile de folosire.
Defectele cauzate de suprasolicitare, utilizare incorecta sau în alte scopuri decât cele prevazute în cartea tehnica a produsului, intretinere defectuoasa sau pastrarea în conditii neadecvate.
Produse la care s-au facut modificari sau adaugari de catre client.
Garantia se pierde daca:
Seria si tipul produsului mentionate pe eticheta nu au fost protejate (nu sunt lizibile)
Produsul a fost demontat de catre personal neautorizat
Nu sunt completate toate rubricile din garantie
Produsul cu deficienta, in momentul prezentarii la o reprezentanta sau service nu este insotit de Certificat de garantie in original si factura in copie
Alte Observatii:
Toate ciocanele Bosch beneficieaza la cererea clientului de o întretinere gratuita în perioada de garantie (perii colectoare, garnituri si vaselina)
Pentru remedierea defectiunii aparute în garantie va recomandam sa va adresati celui mai apropiat distribuitor/service specializat.
Robert Bosch SRL ofera gratuit un sistem de colectare si transport de la acesta la Service-ul autorizat, preluând si riscurile de transport.
Comandă reparația on-line pentru scule BOSCH, Skil sau Dremel in GARANTIE
Simplu! Comod! Rapid!
Expediați scula electrică defectă direct la Bosch Service Center prin serviciul de curierat Fan Courier, care asigura preluarea coletului Dvs de oriunde din țară.
1. Accesați linkul și comandați preluarea coletului prin Fan Courier.
2. Completați un scurt formular pentru preluarea coletului Dvs.
3. Impachetați cu grija produsul pe care doriți sa-l expediați.
4. Atașați documentele solicitate (certificat de garanție, dovada de achiziție)
5. Tipariți documentul de transport (AWB) si atașați-l coletului Dvs.
6. Fan Courier vă va contacta pentru preluarea coletului Dvs.
Pentru informații ulterioare legate de livrarea coletului Dvs vă rugăm contactați FanCourier indicând numărul AWB.